piątek, 3 stycznia 2014

Sałatka z tuńczykiem

Nowy Rok przyszedł a wraz z nim nowe postanowienia. Ja obiecałam sobie, że w końcu wezmę się za pisanie pracy magisterskiej i obronie się w terminie, czyli już w czerwcu. Oprócz tego oczywiście będę się zdrowo odżywiać i dużo się ruszać. A Wy macie jakieś postanowienia noworoczne? Jeżeli też chcecie prowadzić zdrowy styl życia zaglądajcie na mojego bloga, będzie tu teraz bardzo lekko i zgrabnie :)

SAŁATKA Z TUŃCZYKIEM


Składniki:
- puszka tuńczyka w sosie własnym
- 2 jajka
- kilka liści sałaty lodowej
- papryka konserwowa 
- kilka oliwek
- pół puszki kukurydzy konserwowej
- 4 ogórki konserwowe
- kawałek pora
- jogurt naturalny
- sól, pieprz

Składniki do sałatki podałam na oko, możecie użyć dowolnych proporcji.

Jajka ugotować na twardo. Sałatę, paprykę konserwową oraz ogórki konserwowe pokroić w paseczki i przełożyć do miski. Dodać tuńczyka, kukurydzę, oliwki oraz pora pokrojonego w piórka. Ugotowane jajka podzielić na ćwiartki i ułożyć na sałatce. Doprawić solą i pieprzem. Całość polać jogurtem naturalnym.



3 komentarze:

  1. zjadłabym ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kradnę przepis wygląda pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna sałatka. Jej kompozycja to same moje ulubione składniki.

    OdpowiedzUsuń