poniedziałek, 6 stycznia 2014

Królewskie śniadanie czyli bułka z jajkiem sadzonym

Uwielbiam takie dni jak dzisiaj, zamiast siedzieć w pracy śpię długo a jak wstanę to mam czas na przygotowanie pysznego śniadania. Do tego wszystkiego za oknem pięknie świeci słońce, tak wiosennie :) Jeśli chodzi o "królewskie śniadanie" to według mnie nie może w nim zabraknąć jajka. Często robię jajecznicę czy też jajka na twardo, ale dzisiaj czas na coś innego, kanapka z jajkiem sadzonym. Uwielbiam kiedy żółtko się rozpływa po wszystkich składnikach :) Mam nadzieję, że i Wam to śniadanie przypadnie do gustu.

BUŁKA Z JAJKIEM SADZONYM


Składniki:
- bułka wieloziarnista lub grahamka
- jajko
- twarożek
- plasterek wędliny
- liść sałaty
- plasterek pomidora
- szczypiorek

Oczywiście wybór składników to kwestia gustu, najważniejsze jest przecież jajko :)

Przepis jest banalnie prosty, jajko sadzone usmażyć na kropli oliwy z oliwek rozsmarowanej na powierzchni patelni. Przygotować kanapkę, na sam wierzch ułożyć jajko, posypać szczypiorkiem.

Smacznego i miłego dnia!

6 komentarzy:

  1. Super kanapki, normalnie zgłodniałam.
    Szczerze powiedziawszy nie jadłam jeszcze kanapek z jajkiem sadzonym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kanapki z jajkiem sadzonym lubię, ale z taką szynką już nie...

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie leniwe śniadania. kanapki wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat jestem przed śniadaniem, aż zaczęło mi burczeć w brzuchu jak zobaczyłam tą kanapkę... ;)
    Już wiem co za chwilę zjem... :)
    Będę tutaj często zaglądać.

    Zapraszam też do mnie, jeśli ktoś chce sobie zrobić przerwę od diety ;)
    http://kocieoczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń