poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Pierwszy wpis :)

W końcu stało się, założyłam swojego własnego kulinarnego bloga. Chodziło mi to po głowie od długiego czasu i w końcu nadszedł ten dzień :)

Na początek trochę o mnie - jestem studentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Mimo że mieszkam w Poznaniu od 4 lat, to sercem jestem w Gdańsku bo tam się urodziłam i wychowałam. I mam nadzieję, że niedługo znowu tam zamieszkam.

Gotowanie jest, obok siatkówki, moją pasją. Uwielbiam gotować, szczególnie jeśli robię to dla kogoś. Staram się prowadzić zdrowy styl życia, dlatego moje dania są lekkie i naturalne. Jestem przeciwniczką gotowych potraw, najchętniej wszystko bym robiła sama od początku do końca :) Jako, że mieszkam w akademiku, jestem "skazana" na studenckie warunki. Kuchnia, którą mam do dyspozycji nie jest rewelacyjna, ale jakoś daję radę ;) Staram się też nie kupować drogich produktów, zawsze w sklepach wyszukuję jakieś promocje/okazje cenowe, bo wiadomo że budżet studencki jest mocno ograniczony.

Na koniec, żeby nie było nudno wstawiam przepis na mój ulubiony koktajl - bananowo-truskawkowy. Zaznaczam, że koktajle zazwyczaj przygotowuje na maślance. Próbowałam jogurtów, mleka, kefiru, ale najbardziej zadowalający efekt był właśnie z maślanki.

KOKTAJL BANANOWO-TRUSKAWKOWY



- 200 ml maślanki naturalnej
- 1 banan
- kilka truskawek

Przepis jest banalnie prosty, a mianowicie wrzucamy wszystkie składniki do blendera, miksujemy, przelewamy do szklanki i gotowe. Smacznego! :)

1 komentarz: